سوالات متداول شما از تیم ارتباط هوشمند پویای استرلا
پس از ثبت تیکت درخواست شما توسط کارشناسان ما مورد بررسی قرار میگیرد و بر اساس موضوع و مشکل عنوان شده درخواست را به بخش مربوطه ارجاع میدهند و بعد از حل نهایی آن، نتیجه از طریق داشبورد پشتیبانی به اطلاع شما خواهد رسید. در صورت لزوم و یا شفاف نبودن درخواست کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و پیگیری های لازم را انجام میدهند.
بصورت کلی میانگین زمان پاسخگویی با توجه به حجم درخواست ها از دو ساعت کاری تا دو روز کاری میتواند به طول بینجامد.
آموزش های مربوط به نحوه کارکرد وب سایت را چگونه دریافت کنیم ؟
برای دریافت آموزش های هر بخش از وب سایت های استرلا، به قسمت آموزش همین وب سایت مراجعه کرده و آموزش مورد نظر را مشاهده کنید. همچنین میتوانید از بخش تماس با ما بصورت مستقیم با کارشناسان پشتیبانی تماس گرفته و آموزش مورد نیاز خود را پیدا کنید.
در صورتی که وبسایت شما پیغام عدم اتصال میدهد، نیازی به ثبت تیکت پشتیبانی ندارید و تنها پس از گذشت 24 ساعت بصورت مستقیم با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید و موضوع را انتقال دهید.
چگونه سفارش ساخت وبسایت دهیم ؟
برای ثبت درخواست اولیه به صفحه اصلی همین وب سایت مراجعه کنید و در قسمت مشتریان ما بر روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید، سپس به صفحه فرم سفارش انتقال داده میشوید، فرم را با دقت پر کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.